ואחרי ככלות הכל

״והיה באחרית הימים, הדבר שחזתה האמנית רונית קרת על העולם…״

אז איך תיראה ההתחלה אחרי הסוף? כמו הדלקה מחדש של מסך מרצד. מתוך התוהו ובוהו פורץ האור וחושף עולם חדש לבן, נקי, שקט וקר. המיצב, שהוצג בתערוכה ״ואחרי ככלות הכל״ בבית האמנים בתל אביב בחודש ספטמבר האחרון, איפשר למתבונן הצצה אל העתיד המדומיין של קרת, אך גם חוויה רוחנית, מדיטטיבית, אפילו מיסטית.

קרת מובילה את המבקרים במסע דרך מרחבים תלת-ממדיים של פוזיטיב ונגטיב, בחיפוש אחר השילוב בין הפיזי והמטפיזי, בין עולמות עליונים לעולמות תחתונים. היא עובדת בצורה אינטואיטיבית: אוספת שאריות קלקר, אריזות שנזרקו לפח וסיימו את תפקידן המקורי. היא מעניקה להן חיים חדשים, כחלק מפיסול מרחבי מבנים עתידניים דמויי נטיפים קוסמיים, שמרכיבים מיצב אמנותי המשלב בין אדריכלות עתידנית לתרבויות עתיקות, בין פנטזיה למציאות.

להלן עבודת הוידאו שליוותה את התערוכה שהוצגה בין התאריכים 11.9.14-5.10.14 בבית האמנים בתל אביב.

 

1,790

סגור לתגובות

1,790

סגור לתגובות